že malamuti sou si rovni AH a všem nebo jak započítat nějaký koeficient rychlosti v závislosti na ceně ( kdybych se vrátil k penězům )
jenom Koef rychlosti nee, ale napadají mne jiná rozlišení (jasně že ne úplně reálná, ale aby to aspoň trochu dávalo smysl)
Příklad - nevím jestli znáš starou PC hru Dune II. (to bylo tak poslední co jsem něla čas hrát
Osídloval jsi Dunu a bojoval s ostatními kmeny. Vybíral sis ze 4 kmenů a každý uměl něco jiného. Jedni byli super válečníci, druzí měli dobrou techniku.. Jasně že vyhrát s válečníkama bylo nejsnažší, ale šlo vyhrát i těmi dalšími a bylo to zajímavé - tj. člověk si to rád zahrál 4x a pokaždé to bylo jiné.
Psiska - co mě napadá (nechci se nikoho dotknout! - jde o to vyhmátnout základní rozdíly)
Malamuti půjdou furt, pomalu uvezou tunu, nezastaví je počasí, ..
naopak
ESP budou potřebovat stany, dečky, supr žrádlo, zaplacenou helikoptéru na odvoz:), upravenou trať a když to všechno budou mít, pojedou jak střely
AH - budou tak akorát, půjdou s každým, ale budou třeba nejdražší, aby trvalo dlouho než si na ně vydělá
SH - jako AH, ale pomalejší, zato s vyšší prostupností skrz nepřízeň..
GP.. co já vim budou lovit, žrát zmrzlé ryby, musher bude potřebovat školení aby je zvládl
, budou se rvát, zaženou vlky, medvědy..uloví soba.. nevím..
SA
zlatíčka pro každého, všichni je budou milovat, budou si vydělávat reklamou, pojedou pomalu
Pak na trati různé smečky budou jinak řešit nástrahy
mamuti pojedou furt.. ESP budou věčně někde schovaní, zadečkovaní, pokousaní, čekající na zásoby.. zato když vyjedou, bude to fofr..
shrnuto - některé psy pořídíš zalevno/rychle a hned vyjedeš a pojedeš pomalu, u jiných různě jinak.
Vymysli scénař - seznam překážek, souhrn vybavení a znalostí, pak ti třeba ostatní pomůžou napasovat na co je dobré které plemeno, já vysloveně rozdíly mezi čistými nedám, neznám je tak důkladně.
Pokud chceš nápady na ty překážky, na vybavení..dej vědět..